fredag 1 maj 2009

Nöden har ingen lag

Verkar som att vissa hade humorn i behåll igår kväll åtminstone. Nä Jens, ingen "bira" för mig och jag antar att du är oerhört förvånad.

Jag har äntligen kommit över ogillandet att svälja tabletter med vatten. Kanhända att det låter löjligt men vi har väl alla små löjliga saker som vi kanske inte är så stolt över. Men men, nu kan jag stryka det från min lista ;)

Hade en väldigt trevlig valborg igår, middagen var utsökt och efter att ha spelat lite sant eller falskt så tog vi oss in till campus för att kolla brasan. Väl där trängde vi oss igenom folkmassan för att kolla läget och då vi gjort det ansåg vi att vi var klara där ;) Då vi kom hem blev det Buzz för hela slanten och det var sååå nära att jag vann, men det gjorde jag såklart inte ;) Jag föredrog junior om jag ska vara ärlig ;) Snacka om att det fanns vinnarskallar i gänget ;P

Tog en sovmorgon imorse, och sen hade jag tänkt att jag skulle försöka uppdatera mig på matchen mot ryssland som vi förlorade i övertid igår, eftersom jag inte såg den. Det går inte så jättebra men men nu måste vi verkligen vinna mot Schweiz! Inget illa mot Honken men och Gustavsson stått igår tror jag vi hade haft marginalerna lite mer på vår sida, men som sagt så såg jag inte matchen.

Hoppas ni hade en bra valborg!
//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar