onsdag 27 maj 2009

And here it goes, I'm just a kid tjalalala

Simple plan som spelas denna mulna morgon. Ja åtminstone är vädret mulet annars är det rätt bra ;) Jag har kommit fram till att allt måste gå åt helvete för mig för att det ska kunna lösa sig och kännas ännu bättre än om det hade gått bra på en gång hahaha, det är en ganska rimlig teori iaf.

Du vet att du är svensk om du ... tittar på din nummerlapp varje gång kösystemet tutar till, för att försökra dig om vilket nummer du egentligen har.

Japp det är jag det, men det är så trist att sitta där och vänta och då börjar jag tänka på annat och då glömmer jag helt vad jag hade för nummer haha ;)

Jag är pigg-trött idag, brukar ni vara det? Man är som seg men ändå pigg i typ prat men det är mest för att man försöker pigga upp sig själv? Asch det är svårt att förklara men ni kanske fattar ;)

Imorgon skola jag nog cykla ut till Ersboda igen och handla lite lyxmat till fredag, tårta ska det vara och sen eventuellt...hmm jag har svårt att bestämma mig kan jag säga och så kanske jag kunde kolla med brudarna om de kunde lr inte på dagen...hmm klurigt ;)

20-årskrisen har landat iaf haha den var bra mycket kortare än 18-årskrisen hehe. Kris är förmodligen att överdriva men det där kan jag förklara en annan gång!

Nu börjar dagen, sätt igång att jobba ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar