tisdag 12 maj 2009

Yeay :D

Har varit på skolan idag, haft lektion och sedan bar det av till logopeden där jag fick göra en ny inspelning. Jag var supernervös att det itne skulle höras någon skillnad alls, men det gjorde det och tydliga skillnader också :D Jag har bara lite lite frasslutsknarr nu och jag ändrar inte rösten annat än i styrka då jag läser med brus i hörlurarna. :D Det var skönt.

Måste handla idag, men det får vänta ett tag ;) Imorgon ska jag också till Umu och på torsdag ska jag hjälpa en kompis att ställa iordning inför hennes fest på lördag, ska bli kul :)

Dagen har varit bra förutom att min lunchlåda läkte, jag måste lära mig att ta de röda matlådorna med till skolan för de läker inte, men jag har alltid plastpåse runt matlådan så det hade åtminstone inte hamnat i väskan, men det var inte så mysigt då jag skulle ta ut och värma den :S

Nu ska jag städa undan efter min hemkomst ;) Ha de gött!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar