måndag 4 maj 2009

Vi tystade en alpnation och nu?

Ja jag sitter och tittar på Sverige-Frankrike där det just nu är periodvila. Första perioden satt jag bara och njöt, jag kan inte säga att jag är lika glad i andra även om vi fortfarande leder med två mål. Nä mot ett lag som Frankrike ska det inte se ut så här.

Höll iaf på att garva ihjäl mig då Omark i princip står och petar pucken runt den franske spelaren bakom målet, såg ut ungefär som när vi brukar finta Gin med en tennisboll och hon fattar ingenting ;)

Nu tycker jag att det Tre kronor som spelade igår och i första ska komma tillbaka, Tjeckien i kvartsfinalen känns ganska klart ändå (peppar, peppar) förlorar vi den här matchen då har vi veeerkligen nått att skämmas för om ni frågar mig. Och jag måste säga att jag håller inte med kommentatorerna om att man säger Vi när det går bra och dom då det går dåligt. Nix jag säger Alltid VI då det gäller Modo eller Tre kronor. Vinner tillsammans, förlorar tillsammans punkt se

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar