torsdag 30 april 2009

"Så länge vi har varann"

Nu sitter jag och äter lunch, ris och köttbullar med morotstärningar ;) Har bakat en kladdkaka som jag ska ta med till brudarna ikväll. Funderar just nu på vad man ska ta på sig...nästan som att fundera på världskatastrofer eller inte ;) Nä jag brukar faktiskt inte övertänka sånt, men ikväll hade jag tänkt att ta mina nya små skor och mina nya jeans men sen kom jag på att vi kanske skulle gå in till brasan på Campus och det känns inte så lockande att ställa till så att min nyaste kläder stinker rök...vilket oftast är oundvikligt vid sista april om man är i närheten av en brasa.

Usch vad allt det där är ytligt, men eftersom jag inte köper nytt så ofta vill jag ju så klart vara rädd om det jag köper, även om röklukt kanske inte ger direkt skada, men jag har inget bra ställe att vädra på heller...jaja jag får lov att fortsätta mina funderingar i huvudet tror jag, ni är väl antagligen redan uttråkad ;)

Ikväll är det hockey klockan fyra så jag hinner förhoppningsvis se åtminstone en period innan jag drar...vi får se annars är inte det hela världen ;) Ryssland är inte direkt det lättaste motståndet så jag hoppas att det jävlar anammat som fanns i Tre kronor i sista periodens slut finns med även idag.

Nu ska jag äta klart ;)Hoppas ni får en bra valborg

//Elin

1 kommentar:

  1. Jens "pessimisten"30 april 2009 kl. 22:17

    Gud så duktig du som är rädd om kläderna, själv har mina kläder nästan brunnit upp. Men det gör inget, har en bira i handen och mår alldeles utmärkt.

    Blir det ingen bira för dig ikväll?

    Lev och må.

    SvaraRadera