tisdag 5 maj 2009

Molly och hennes fina föl :D nu väntar jag på att de ska döpa henne :D Ja i helgen ska jag hem iaf :D

Har varit på Umu och haft mitt första drama-pass, vi "lekte" och det var faktiskt väldigt kul. Som avslutning gjorde vi några koncentrationsövningar och snacka om att man var kolugn då det var dags att sluta. Det var nice.

Jäkla fotboll som ska sabba för tre kronor, bara för att Champions League har en match som sänds då Tre kronor skulle ha spelat så har Viasat sett till att hockeyn flyttats eller nått. Jädra dynga, det är för sjutton VM!!! Ja om det går dåligt för Tre kronor i den matchen de måste spela typ dagen efter en annan match, kommer inte ihåg vilka matcher det gällde, vet jag iaf vilka jag ska ha som syndabock!!!

Men men idag är en happy day :D Mollys bebis är supersöt och jag längtar till jag får träffa henne IRL, bilden ovan är tagen igårnatt Kram på er!

//Elin

1 kommentar:

  1. Underbart med nyfödda saker ;)
    Vi hade en lektion där vi byggde lego..tro det eller ej men det hade med logistik att göra! Riktigt trevligt faktiskt att få göra något praktiskt.

    SvaraRadera