måndag 18 maj 2009

Monday you can fall apart

Idag tog jag sovmorgon :D Det var skönt och behövligt, jag sov ända tills väckaren ringde :P Blev brunch till frukost, snarare lunch - potatis och quorn mums. Nu måste jag snart bege mig in till Umu men jag har ingen riktigt motivation till det om jag ska vara ärlig. På torsdag är det röd dag :D Yey det innebär att vi gör bort skolveckan mån-ons istället för att gå tis,ons,fre och det är ju skönt för då får man ju helg tidigare :D

Jag hade en konstig dröm inatt, det enda jag kommer ihåg nu är att det var vinter och majoriteten av folket i drömmen hade skidor på sig...själv hade jag dunjacka...känns lite malplacerat nu hahaha

Fölet har fått ett namn nu i alla fall: Little Miss Métisse :D Det blev väl bra? Syrran skickade ett av de nya korten på henne då vi pratade på msn igår och jag kan säga att jag träffade henne för en vecka sen och hon har redan förändrats märkbart i formen ;) Hon har blivit lite rundare i propotionerna eller hur man ska säga, men dock fortfarande lika söt :D

Nä nu ska jag kila men ha en bra dag!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar