onsdag 6 maj 2009

Isn't it ironic

Lilla sötisen :D Inzolias Chardonnay låter väl fint? Sen Donna till vardags, ett av lillasysters niciga förslag, nu hänger det bara på resten av högen :P

Woho för mig, jag cyklade hela backen upp idag hahaha nä men ärligt den är dyngdryg och jag har knappt kommit igång med cyklingen än så jag är stolt ;) Däremot måste jag pumpa däcken skulle jag tro...hoppas jag itne har fått punka bara :P

Nästa lektionspass på fredag, ska läsa lite om språksociologi innan dess och sen måste jag läsa Impro, för den måste jag lämna tillbaka då jag inte kommer upp förrän tisdag, eller ja måndag kväll men ändå. Om den inte kommer tillbaka i tid spärrar det mitt kort i tre veckor lr nått och det går verkligen inte! Jag tror det funkar så typ...jaja jag hoppas att jag lyckas låna om den men jag ska se till att läsa den imorgon ändå. Det är bara typ 100 sidor i den ändå...

Nu är jag hungrig med stort H, så jag ska nog ta och kila iväg och äta. MEn men vi hörs! Later!

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar