onsdag 13 maj 2009

Together forever

Hade väckaren på sju imorse för jag tänkte jag skulle duscha och att håret skulle hinna torka innan jag far vid halv tio. Ja om man säger så här, det hade underlättat om jag varit så smart att jag hade införskaffat en hårtork, det hade förmodligen varit till hjälp i mina försök att återställa min frisyr efter duschen. Det i sig är väl inte så viktigt, att det ska se ut som direkt då jag hade klippt mig, men jag vill ju ändå att det ska se hyfsat ut hahaha. Sen har jag faktiskt lite självfall, tro det eller ej och det kommer oftast fram då jag har kortare hår och min uppklippning är rätt kort vilket innebär att mitt hår älskar att böja sig åt sju olika håll ;) Det ser inte illa ut, jag trivs bra så här också tror jag men jag ska skriva upp hårtork och plattång på min "investera i framtiden lista". Frisören plattade nämligen håret, så om jag vill åstadkomma den typen av frisyr igen så vet jag vad jg har framför mig hahaha

Helt otroligt att jag just skrev så där långt om mitt eget hår...ja ska jag vara ärlig så är jag värdelös på att fixa med håret och det är förmodligen det som är problemet ;) Jag brukar duscha, skaka ur det, kamma benan dit jag vill ha den och låta det självtorka. Men det är alltid kul att veta att man kan åstadkomma ngt den dagen man känner för det ;)

Nä inge mer hår nu, jag lyssnar på morgonmusik; länken jag la upp här igår. Hanna Pestle :) Såg på nån morgonsoffa på tvn då jag åt frukost och de pratade om ESC och gnällde på Malta nått om att Shirley Clamp hade sagt att hon hade en fantastisk röst men att hon hade sjungit falskt genom hela. JAG tycker den låten och artisten var SUPER. Påminde mig faktiskt lite om Sarah Dawn Finer. Fattar inte att Bosnien Herzegovina asch jag kan inte ens stava det, gick vidare.

Nä nu ska jag göra mig klar hej hopp!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar