tisdag 5 maj 2009

Namn-pussel

Har försökt att välja ut favoriter på lillasysters sammanställning av namnförslag och till slut hade vi fyra stycken som vi var överens om, av dem på listan:

Inzolia Chardonnay
Zuccherina
Ambra Marina
Baby gone wild

Men det är verkligen jättesvårt att ens välja ett av dem fyra, om det ens blir något av dem men jag gillar dem :) Vi får väl se, verkar som om det bara är jag som vill ha ett namn på den fyrbenta bebisen typ nu ;) Iofs så är hon inte ens ett dygn än men ändå ;P

Nu ska jag nog titta på The mentalist och sen blir det sängen, börjar inte förrän efter lunch imorgon vilket är både bra och dåligt. Dåligt för att jag stannar av då jag vet att jag ska till skolan senare. Det är som att jag inte klarar av att göra något skolarbete innan jag varit till skolan de dagar jag vet att jag ska dit ;) Men bra för då behöver jag inte kliva upp vid sju, mini sovmorgon till halv åtta får det nog bli ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar