söndag 3 maj 2009

Sometimes you're right, sometimes you're wrong

Sitter och mätar "joggingrunda" på eniro, är lite svårt att komma fram till vart gångvägarna går men så insåg jag att jag kunde omvandla till flygfoto daah. Har nu konstaterat att det är 2,2 km från mig till Umu oavsett om jag går backen förbi ica eller om jag går förbi dagiset. And for your information kan jag tala om att det är 477 m till mina vänner några hus bort ;)Enligt Eniro ska det ta ca. 8 min att cykla in till universitet om man har en hastighet på 17 km/h och det är väl ungefär den tiden det tar för mig, ungefär tio tror jag.

Aha aha ikväll är det hockey och vi måste vinna! Heja Sverige! Det kommer bli en spännande match. Innan dess, kl. fyra, måste jag ha handlat och läst lite mer, men det ska nog gå bra det ;) Funderar på om jag ska baka också...kanske sockerkaka men jag har inte bestämt mig än.

Nu borde det ploppa ut en bebis hemma snart, spännande :D

Jaha ha en bra söndag och ta inte ut er ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar