tisdag 26 maj 2009

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Blev så lycklig över att jag gjort klart uppsatsen att jag helt glömde att rapportera till er ;) Finally är den klar!!! Det tog ca sex timmar, var klar ungefär kvar i nio och det var sååååååå sköööönt!!! Det betyder att jag inte behöver ägna förmiddagen imorgon till den :D Då ska den bara lämnas in imorgon då ;)

Ska ta sovmorgon till åtta och sen beroende på vilket humör jag är på, tänkte jag kanske redan då börja på den uppgiften vi fick kastad över oss idag...vi ser väl ;) Annars ska jag bara ta det chill och njuta av lugnet, känn lugnet jag säger bara det :D

Nu är det väl bäst att jag försöker städa bort pluggkaoset innan jag går och lägger mig, jag är helt slut! Det blir alltid kaos i mitt rum då jag sitter med skolarbete över några timmar. Det börjar med att jag städar undan för att kunna tänka och sedan allt eftersom så rör jag till det mer och mer och gör jag inte det så slutar jag tänka...ja ni kanske fattar eller inte ;)

Ha det trevligt!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar