tisdag 26 maj 2009

Time to makea up your mind haha

Imorse vaknade jag inte klockan fem av solen, för det var mulet. Vad händer istället? Jo jag vaknar klockan tio i sju då väckaren ringde och blir besviken. Ja jag är då aldrig nöjd verkar det som ;)

Idag är det två muntliga redovisningar som ska göras bort, ska bli skönt att få dem ur vägen. När jag kommer hem blir det till att marathon skriva inlämningsuppgiften, men den baseras på den muntliga redovisningen så det ska jag nog klara av rätt snabbt. Har börjat lite på den också så...jag försöker peppa mig själv så jag inte ska stressa upp mig i förväg haha ;)

Uppgiften ska inte på onsdag innan klockan fyra och jag tror att vi har reptid nån gång där mitt i dagen så då behöver jag inte fara in till Umu bara för att lämna in tentan :P

Ha en bra dag!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar