söndag 3 maj 2009

Ohoh tjalala tjalala

Gick ut till Ersboda med flickorna vid halv tolv och kom tillbaka nyss. Har storhandlat på Willys och till alla er som påstår att det inte lönar sig att gå/cykla 4 km för att storhandla än att gå två minuter och handla på närbutiken, ni har fel, så så fel. Den lilla summan jag handlat för nu handlade jag nästan för i måndags då jag gjorde min veckohandling vilket innebär mjölk,fil, lite frukt och lite grönsaker. Den ni!

Ska lyxa till det lite till eftermiddagens hockey och micra lite äpplen och göra choklad sås, det är faktiskt söndag idag ;)

Nu ska jag planera vad jag ska laga för matlådor, köpte bland annat potatis idag och har quorn, körrfärssås, korv och sylta i mitt matförråd så det blir några med ris några med potatis och några med makaroner och till middag blir det nog...hm vi får se ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar