söndag 17 maj 2009

Söndag = vilodag?

Jaha då var första maskinen laddad med tvätt, borde hinna köra minst tre till hoppas jag, helst fyra om jag ska hinna all min tvätt :P När sockarna börjar ta slut i min garderob då vet jag att jag har väntat för länge med att tvätta ;) Fast jag brukar tajma så där lagomt perfekt ;P

Superfint väder ute idag :D Satt typ två timmar imorse och njöt av solen och stirrade på en sjö medans jag bekantade mig med nytt folk ;) Det var väldigt trevligt. Imorgon börjar jag 13.15, det har jag nog redan skrivit idag, så jag kommer förmodligen att förebereda mig för redovisningen på förmiddagen...jag orkar verkligen inte ikväll. För ikväll ska Elin se på tv och mysa, så fort jag har tvättat klart dvs. ;)

Hoppas fortfarande på att det blir något med "gamla klassen" i slutet av maj, men avvaktar och ser så länge :D Blir förmodligen utgång med Ume-damerna på fredagen iaf, hoppas jag på har inte vidarebefordrat de planerna till dem än ;P Well ha en bra solig dag! Heja Norge :P

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar