onsdag 20 maj 2009

Bad shit happening

Kan man lyckas bättre? Ingen aning men jag kan säga att idag har jag inte flyt ALLS. Först imorse vaknade jag 5.20 då jag skulle upp 7.15 och det var nästan för ljust för att somna om. Sen drämmer jag knäet i golvet på dramalektionen så det är värsta ömt. Så skulle jag äta på universitetsområdet med en kompis, hon hade sån här kupong 2 för 1 och när vi kommer till Universium så är dagens slut. Då går vi ner till Amigo för att köpa french hotdogs och då är de inte klara för alla skulle tydligen ha korv idag. Jaha nog med oflyt redan där. Så passerar ett par av mina klasskamrater och jag ber Erika lite snällt om hon kan smsa om tentorna finns att hämta, sist var de ju försenade plus att min var borta innan de ens blev rättare men moving on...

Jag får ett sms av Erika där det står att min tenta inte finns där?! Inte igen tänker jag grrrrrrr, visserligen var det fler än jag och en annan den här gången, men typ halva klassen, förmodligen mer än halva kunde hämta sina. Så hittar jag inte läraren som är ansvarig och så bestämmer jag mig för att kolla innan jag går hem om studieadmin. har fått in dem. När jag kommer dit strax innan tre så har hon gått på fika för typ två minuter sen?!?!?!?! kan de inte schemalägga sina jädra fika?!

Inte nog med det, nu när jag kommer hem är jag på så dåligt humör att jag bestämmer mig för att baka sockerkaka och jag sätter igång, inser när jag har kommit halvvägs att jag har för lite mjöl (det mesta i mitt skafferi börjar sina sådär två veckor för tidigt) så vad gör jag jo jag tar grahamsmjöl för att få det att bli den mängd mjöl jag ska ha och nu hoppas jag att det inte kommer smaka bläää :(

Sån kul dag har jag haft...men nu är det "helg" iaf :) Och det är fint väder ute och hmm nä jag kom inte på nå mer bra...jag har två examinationsuppgifter jag måste påbörja men men jag har inga lektioner som stör mitt arbete åtminstone så ja jag får försöka göra bort dem och sedan ha "lov"

hoppas ni har haft mer flyt idag!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar