fredag 8 maj 2009

Sommar och soliga dagar, vi går över...hmm

Jaha, en mycket angenäm match mot Tjeckien igår, det såg riktigt bra ut. Förutom en sak; målet vi släppte in i powerplay, vi spelade 5 mot tre för sjutton! Men men det är sånt som händer. Jag kan ju säga att Gustavssons räddningar och några gånger stolpen, fick mig att sitta och studsa. Ja jag är lite besvärlig då jag tittar på sport, speciellt hockey kanske, men jag kan verkligen inte sitta still och ofta händer det att jag sitter och små "piper" av ren förskräckelse...:P

Jag vet då iaf att det inte var så uppskattat av Carro då vi var på grabbarnas innebandymatch för nå år sen ;) Det är lite annan sak då jag sitter hemma framför tvn, då behöver ingen skämmas för mig ;) Hehe ja vad ska jag säga, precis som då det gäller filmer så är jag väääääääääldigt inne i det hela, det är väl ändå bra att kunna leva sig in i saker och ting ;)

Nu ska jag snart lämna lägenheten för att bege mig till Umu och sen drar jag med första bästa buss till Övik :D Hoppas att brorsan tänker fara samtidigt som syrran och jag så att vi inte behöver ta bussen :P

Ha det gött!
//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar