lördag 30 maj 2009

Sommar och solg :D

Klev upp kvart i sju imorse, blev arg på mig själv för att jag hade ställt väckaren en lördag fastän jag inte skulle upp, tills jag insåg att jag skulle på yran ;) Gjorde mig klar och kilade till Mia så gick vi och satte oss i solen och tittade på när token spelade brännboll, gick inte super för det lag jag hejade på, men jag tycker de gjorde ett tappert försök ;) Jag är fortfarande varm av solen och då kom jag ändå hem typ halv elva ;)

Sedan har jag nästan skrivit klart en inlämningsuppgift, därav bloggpausen för jag har varit riktigt duktig :P Hoppas bara att jag inte missuppfattat uppgiften, rätt tvetydig om man säger så...Nu ska jag snart luncha och skriva klart arbetet, käka upp tårtresterna med MIa ;) och sedan blir det att eventuellt börja med nästa arbete, det sista förutom dramat :D Men imorse lovade jag en rapport från igår :D

Klev upp halv sju för att jag skulle duscha innan skolan (intressesmurfarna hoppar haha) sedan gick jag med Erika till Umu vid halv nio, var där till kvart i tolv och jobbade med dramagänget :) Åkte med Sara och Åsa hem. Sedan var det tårta :D Paketöppning och så drog vi iväg ner på Expo för jag hade aldrig varit där och de visste att jag ville :D Snacka om att jag kände mig som ett barn på julafton då jag kom in där :D Köpte lite smått och gott, lite presenter så det kan jag inte avslöja här ;) Sedan åkte vi hem, hämtade maten och ut till Kinabron för att grilla :D Det var myche trevligt :D Efter vi hade ätit korv och potatissallad tills vi nästan sprack och luktade gott med rök så for vi ner på stan för att hämta ut biobiljetterna. Såg flickvänner från förr, ganska rolig film :D Efter bion blev det glass på Donken ;) Snarare ute i solen hopträngda fyra personer på en liten bänk haha mys :D Sen åkte vi hem och Åsa och Sara åkte vidare mot Eagle shield bay och jag och Mia gick på en långpromenad för att kolla in vart alla planer är på yran. Kom hem ca 22.10, kolla datorn och pratade med lillasyster på msn, kom i säng vid halv tolv :D

Ursäkta det långa stycket men där har ni er rapport hahah det var magiskt :D

Nu ska jag käka lunch :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar