torsdag 14 maj 2009

Torsdag i blåsiga Ume

Har läst Shakespeares En midsommarnattsdröm nu på förmiddagen och även hunnit att laga till potatisen som inte längre ville ligga i min garderob ;) Ska iväg vid tre men till dess måste jag nog ta och få lite ordning på det här stället, hittar knappt mig själv längre trots att det inte ser ett dugg stökigt ut, problemet är nog att mycket har hamnat i lådor och skåp...hehe

Funderar på att försöka samla mina "gamla" klasskamrater i slutet av maj, just nu försöker jag reda ut det stora frågetecknet var :P Jag hade inte tänkt att lämna Umeå förrän jag är klar med skolan för den här terminen och majoriteten av de inblandade befinner sig i Övikstrakten så det känns bökigt om alla nissarna ska måsta ta sig hit...får fortsätta klura på saken ;)

Well ha en bra dag, blås inte bort ;)

/Elin

1 kommentar:

  1. * Att bo i ett litet rum som ett studentboende är så är det väldigt svårt att hålla rent och få allt på sin plats och/eller få plats :P Jag vet hur det kan vara, själv har jag också lite mat i garderoben, russin, müsli osv. Men man hittar sina knep att få plats med allt, allt efersom.

    * Men det hade varit trevligt att vara i Umeå, kasnke vi kan gå ut?

    SvaraRadera