torsdag 7 maj 2009

Heliga makaroner

Är på när att få hjärtattacker av hockeyn, så nervös är jag av mig! Jaja heja Sverige! Idag har jag haft läs-dag i benämningen att jag knappt gjort ngt annat än att läsa, äta och lite tv. Fint väder har det varit till skillnad från igår och jag hoppas att det blir sol imorgon också då jag måste gå till skolan (tar aldrig cykeln då jag ska hem) imorgon.

Hmm ja jag har packat och sett till att inget skadligt finns kvar i kylen. Ska skeppa hem lite kläder som jag har kasserat ur min garderob...väskan är för en gångs skull knappt full och ändå så har jag de kläderna som fyller hela väskan, knappt nått annat. Så den här gången kanske jag slipper få ångest över allt jag vill ha med mig upp som inte ryms ;)

Nu måste jag verkligen fortsätta att titta på hockeyn, tänk vad bra det går att skriva på datorn samtidigt som man tittar åt ett annat håll ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar