tisdag 12 maj 2009

Ett gott skratt förlänger livet

Hörde just om avstressningsrum för kinesiska elever, ett rum där de får slå på plastdockor med lärarnas och rektorns ansikten....:S hahaha ja varför inte ;)

Ska till skolan lagom till nio...jobba med ett grupparbete om dramers scenanvisningar lr nått...höll nästan på att glömma bort att jag skulle förbereda mig för det igårkväll, det blir nämligen aldrig mycket gjort av skolarbetet då jag är hemma, men jag kom ihåg det även om det var lite sent för min halvtrötta äventyrskropp ;)

Gyllenhammars Havregryn, jag säger bara det. Det är de enda havregrynen som går hem då jag ska göra gröt, gröten blir mycket mer jämn och godare! Det är många varor som jag inte bryr mig om vilket märke de har, men havregryn är viktigt. T.ex. så handlade jag aldrig igårkväll vilket innebär att jag är utan mjölk, men det gör ingenting då jag har Gyllenhammars havregryn för då går det så bra att äta gröten ändå, lite sylt på bara :)

Hmm ja det där kanske ni tyckte va konstigt, men jag antar att ni är van ;) Jag har inte riktigt vaknat till i tankarna ännu även om jag varit uppe i 40 min, men det är därför jag än så länge stänger ute solen. Nu måste jag diska frukostdisk!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar