lördag 23 maj 2009

Shitty väder

Jag har fegat med all elektrisitet hela dagen, tills nu, trots att det bara har åskat hörbart typ 20 min på hela dagen. Men det har inte varit fint i skyn så hellre fega än att paja tv lr dator.

Jag har fått låna Da Vinci koden av en kompis, nä jag har inte läst den tidigare, och det är väldigt trevligt för det är en illustrerad version som dessutom har väldigt stor text vilket mina ögon gillar :D Jag har läst lite mer än halva och den är faktiskt väldigt bra. Ja lite förvånad är jag faktiskt för när det är "klassiker" eller expert-rekommenderade böcker så börjar jag alltid läsa med inställningen att den kommer vara dålig. Samma sak med filmer, säger experter att den är bra är den ofta dålig och tvärtom :P Nä det är långt ifrån alltid så men iaf :P

Nä nu blir det sänge, hej hopp på er!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar