söndag 24 maj 2009

Lovely walk in sunshine :D

Nu har jag just kommit in från två timmars mys i det fina vädret. Var först upp till vattentornet och satt där och skrev, sedan gick jag ner till Nydalasjön och satt på bryggan och myste. Tänkte faktiskt bjuda på både bild och film ;) Först vattentornet :D








:( Upptäckte just att mina filmer inte fungerar i mediaplayer vilket innebär att jag inte lägger upp några då jag inte själv vet vilken som är vilken ;) Ska se om jag höftar kanske.Hm verkar tveksamt om den här videon kommer funka men jaja vi ser väl.











Den otäckt gnekande bryggan, jag tordes gå halvvägs ut, usch jag gillar verkligen inte vatten under vissa tillfällen lr vad man ska säga...kommer på det engelska ordet men fixar inte att stava det hmm ja skit samma. Det är vid Nydalasjön iaf, är verkligen superfint där :D



Men blä vad dåliga bilderna blir med mobilen, synd att jag inte hade kameran med mig, även om det inte är den bästa så blir det betydligt bättre ;) Nu får det vara nog med bilder men det var trevligt iaf :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar