söndag 24 maj 2009

Dop dobido dobido tjohej ;)

Söndag, sköna söndag. Söndagen närmar sig sitt slut och ja jag tycker faktiskt att det har varit en trevlig helg :) Imorgon är det dock dags att ta sig tillbaka till...verkligheten...japp skola halv nio imorgon, men det är drama så det känns inte alltför omotiverat då det är de roligaste lektionerna. Däremot att en av mina inlämningsuppgifter ska in på onsdag...är väldigt omotiverat.

Är det verkligen en norrländsk grej att sätta o framför allt? obra, okul, otungt, olång hmm säger jag ens de orden ja kanske...men det gör väl alla ;) Haha

Nu ska jag snart se på Xmen :D kommer inte ihåg vad den heter men jag kallar den tvåan bara :P Såg första för nån vecka sen då den gick och den är kung :D Har bara sett den en gång tidigare och det var i typ mellanstadiet så jag trodde att jag kanske itne skulle tycka samma om den nu, men guess what den var bättre än jag kom ihåg den till och med ;)

Nä hej hopp nu blir det tv :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar