lördag 2 maj 2009

Som du lilla videung

Stor-loppisen idag, tror den heter nått sånt ;) Var över till flickorna igårkväll och orkade inte gå, det tar kanske 2 min max, så jag tog cykeln hahaha snacka om att vara lat. Ikväll är det hockey, jag skojar bara det är nog imorgon...hmm typiskt jaja iaf så måste vi verkligen vinna mot Schweiz och det tror jag att vi kan också, snarare jag VET att vi kan det. Anyway...

Senare idag måste jag verkligen ta tag i min läsning till veckan...är inte så mkt men desto snabbare jag gör bort det desto snabbare kan jag läsa vidare bland övrig litteratur så att det inte kommer som en klump sen. Ja jag tycker om att ha en plan helt enkelt.

Nu ska jag städa upp lite här, är en timme tills jag ska infinna mig på vår mötesplats så jag har inte tidsbrist, borde kanske läsa lite nu egentligen men nää det kändes inte så lockande ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar