torsdag 21 maj 2009

Städmani

När jag inte vill göra något börjar jag ofta att städa, som idag ;) Jag vill inte börja med mina sista uppgifter för kursen, då jag vet att det egentligen vore smartast att göra bort dem så snabbt som möjligt för det kommer att kännas sååååå skönt sen :)

Så nu har jag gått igenom hela min hyllan, dammtorkat och städat så det återigen ser städat ut, även om det är smått kaos i skåp och lådor...och jag börjar faktiskt fundera på att sätta igång med åtminstone en av uppgifterna. Mitt mål är att bli klar med dem, klar i den mening att det är efterredigering som krävs innan inlämning. Ena ska nämligen in nästa onsdag och den andra...hm det har jag glömt bort men men jag vill få det bortgjort iaf...men jag vill inte göra dem :P

Det är bara att ta sig i kragen, hemma i skogen åskar det tydligen för fullt, här är det sol. Nu jädrar ska jag ta i med hårdhandskarna och se till att få nått gjort!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar