söndag 3 maj 2009

Yey jippie yey

Seger mot Schweiz, lovely! Jonas Gustavsson får guldpucken, lovely! En bra dag idag helt enkelt...lovely ;)Jajemen och jag vet inte om jag törs nämna igen hur underbart det var att se matchen.

Till veckan eller vänta veckan efter det, ska jag hjälpa till med en väns fest ska bli kul :) Jag saknar att ha nått fixar projekt att vara delaktig i och ja det finns iofs rätt mycket sånt på Umu om jag skulle vilja engagera mig...men nä det är inte riktigt min grej, fast äsch nu blev det invecklat att förklara så jag lämnar ämnet ;)

Hmm satt och tittade på de sista fem minuterna av hockeyn samtidigt som jag zappade över till OTH, sen var jag tvungen att se intervjuerna så jag satt och bläddrade mellan femman och sexan i en kvart ;) Frankrike imorrn, tur att jag är "ledig" så att jag inte missar nått :P

Tjiong på er!

//Elin

1 kommentar:

  1. Jonas Gustavsson! Riktigt skoj att han äntligen får en personlig utmärkelse som han förtjänar så mycket :)

    SvaraRadera