måndag 4 maj 2009

Jag säger då det

Ja en sak är då säker, när jag väl är igång är jag oerhört effektiv. Har gjort 6 matlådor nu på morgonen, läst de 80 sidorna jag skulle ha läst till på onsdag och nu sitter jag och äter lunch - stuvade potatisar och kalvsylta mums :D

Hockey ikväll, måste kolla upp tiden inser jag nu...antar att det är fyra idag med. Iaf så står inte Gustavsson, smart iofs då Frankrike inte är de värsta motståndarna (peppar peppar) direkt och det är nog lika bra att Gustavsson får vila för att vara extra på topp :)

Kurvinen och Modo har brutit kontraktet, känns som att revansch 2010 skakar om hela världen, här händer det grejor. Men det är bra. Nu ska jag käka vidare och sen ska jag fortsätta med en bok som heter Kommunikation :P

Ha de gött!
//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar