tisdag 5 maj 2009

Oh happy night!

Först måste jag få gratta Carro på sin stora dag - 20 år och ett steg närmare att bli pensionär kompis ;) Grattis!

Sen måste jag få berätta vad som hände igår kväll:
Sömnig som jag var gick jag och la mig tio, det var fortfarande ljust ute och jag vände och vred på mig i ett försök att somna. Till slut föll jag in i en...djup...skön sömn..."röda,vita,gröna alltid lika sköna, modo hockey såklart! Vi kan inte stoppas, tabellen den ska toppas av modo hockey såklart" Hippt som happt sätter mobilen igång att spela och eftersom jag kastat iväg den på golvet där jag la mina byxor och dessutom kastat en prydnadskudde över förstår jag först inte vart ljudet kommer ifrån. Jag vaknar till och hjärnan kör igång, mobilen okej vem fan ringer vid den här tiden? Det var vad jag tänkte och då det dessutom är storasyster 1 som ringer fudnerar jag på om hon råkat ringa i sömnen och jag är nära på att lägga på, men svarar sömndrucket: jaaaaaaa

"Molly har fölat!" :D Yeah där blev jag klarvaken och började såklart bebisprata hahaha Molly fölade igårkväll vid elva-tolv någon gång har inga klockslag men då Nina ringde 23.24 så var fölet i full färd att försöka resa sig. Hon skickade en bild till mig på mailen halv fem imorse :D Fölet är såååååååååååååå fint och liknar lite Bestis då hon var bebis :D

Baby gone wild, jag vet inte om det är bestämt än men det tänker jag kalla henne så länge i alla fall :D

Ha en bra dag!
//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar