onsdag 22 april 2009

Äsch då

Nu har jag lämnat tenta-aggressionen bakom mig ;) Fick svar på mailet till min lärare, mailet med tentan, och jag får förhoppningsvis tillbaka en rättad tenta till veckan. Det känns bra iaf, då hinner jag förmodligen med kompletteringar innan nästa moment om det skulle bli så.

Nu har jag packat, hoppas jag inte glömt något. Har kommit fram att jag måste börja med innehållsförteckning till min väska ;) När jag åker hem (till Umeå) glömmer jag alltid något av det jag har med mig från Umeå och som ska tillbaka, och när jag åker hem (till skogen) glömmer jag oftast något av det som jag har i Umeå men som jag behöver under den perioden. Ja det är inte lätt :P

Nu ska jag krypa till sängs, hade tänkt att se Grey's Anatomy men orkade helt enkelt inte. Imorgon kommer en annan tv upp, så nu hoppas jag att det bara är tvn som spökar. Kram på er allihop och godnatt!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar