lördag 25 april 2009

Vad i hela gruskorn och potatismos?

Jag är less och jag har inte ens börjat med lyrikanalysen, har valt dikt och letat information om författaren och hennes verk. Har valt Hedvig Charlotta Nordenflycht, nu stavade jag säkert fel också :( I alla fall så ska jag efter lunch placera mig i mitt rum och arbeta, just nu behöver jag internet så jag måste sitta nere. Jag har ändå väldigt bra simultanförmåga då det gäller att arbeta med massa folk omkring, men det är lättare om jag får sitta själv och göra bort skiten.

Molly börjar bli en bortskämd primadonna, det är inte långt tills hennes föl bör ploppa ut, iaf så styr och ställer hon ganska bra som hon vill med befolkningen. Nä nu blir det lunch

//Elin

2 kommentarer:

  1. Din rubrik... Är det ett annat sätt att skriva än Vad i hela helvete??

    SvaraRadera
  2. Vilket fint namn Hedvig Charlotta Nordenflycht :) Gick arbetet bra annars?

    SvaraRadera