måndag 20 april 2009

Vem vet inte du, vem vet inte jag

Ska inleda med att tipsa om en ursmart sida www.superstart.se och sedan påpeka att jag såklart bytte ut expressen till hockeyexpressen och aftonbladet till deras sportblad och eftersom jag aldrig läser DN bytte jag den till Modos hemsida ;D

Har kommit hem och ätit lunch och på några timmar ska jag möte Sara och handla, ända sättet för att jag ska idas handla är att jag har ett annat syfte med min promenad så därför ska jag även posta ändringarna till mitt bostadsbidrag hahaha

Har fått låna fjärde boken i Stephanie Meyers serie, så jag lovar att jag kommer dränka mig i Breaking Dawn så fort jag uträttat allt nyttigt jag måste komma ihåg idag. Skulle hämta hemtentan idag, men nä de har betygsmöte i eftermiddag så vi kan hämta ut dem imorgon suck. Skriver de ut på ett papper att de ska finnas att hämta ett visst datum får de väl ändå hålla det, eller låta bli att skriva ut ett datum!!!

Vägen in till Umu är underbar att cykla, men jag gillar inte vägen hem - uppförsbackar ;) Måste börja använda ryggsäcken igen för det är inte bekvämt att cykla med axelväska om man har mycket saker i den.

Eftersom jag i hysterin av alla positiva saker helt glömt bort alla de fina tankar jag tänkte skriva här, avslutar jag härmed inlägget ;)

//Elin

1 kommentar:

  1. Jag har haft superstart som startsida i måånga år nu, 3-4 skulle jag gissa på ;)

    SvaraRadera