söndag 19 april 2009

Thank God I'm a countrygirl

Nedräkning till hockeysäsongen 09/10 börjar officiellt nu! Borde väl kanske vänta till efter VM åtminstone men nä! Idag är det 111 dagar kvar (jag räknar alltså inte med idag, men jag räknar den 8 augusti som en dag) till Modo Hockeys ispremiär :D När hockey VM slutat kommer det att vara 90 (blev det rätt nu månn tro) långa dagar kvar till nästa säsong :P Hoppas att Tre kronor avslutar med ett VM av hög klass.....hoppas går ju i alla fall...

Har haft tantbesök ;) Haha en trevlig liten fikastund och sedan blev det OTH och GG. Jeupp nu ska jag ta och packa iordning det jag ska ha med mig till Umu imorrn...

Det är lite lustigt, då jag är ledig kan jag gå runt en hel dag i morgonrock och bara slöa, men sen dagen innan det är dags för något "schemalagt" igen så samlar jag som ihop mig och är ordentlig av mig på alla plan haha ja antingen så fattar ni eller också inte.

Få se...blir till att kliva upp vid sju imorgon kanske...nä jag kan nog sova till åtta, ska vara på "jobbet" vid nio. Skönt...i natt stängde jag av mobilen och drog ut alla apparater för jag tänkte att jag skulle ta en riktig söndagssovmorgon, men det blev inte så mycket sovmorgon. Beror iofs på hur man ser på det för jag sov till halv tio vilket är mer än tillräckligt för mig ;)

Hoppas ni har haft en bra helg!

//Elin

1 kommentar:

  1. Sovmorgon, då sover jag till kl 12-13 =) Går bra med skolan annars?

    SvaraRadera