fredag 17 april 2009

Lika barn leka bäst

Jag håller just på att städa rummet inför helgen ;P Nä mest för att jag är less på att ha halvstökigt. Ibland får jag såna där knäpp bara, oftast när jag känner ett behov av att tänka. Då sätter jag igång att städa.

Nu var det inte därför jag började skriva utan jag råkade hitta ett sånt där hjärta man ska krama med handen, kommer inte ihåg vad de heter men de är ju relativt (allt är relativt) mjuka och helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle testa att använda det som avreageringsredskap. Inte för att jag behöver det just nu, men såna stunder har väl alla. Jag tar i alla fall hjärtat och saftar på då jag kastar det i väggen. Jo tack det studsade tillbaka ganska bra. Problemet, eller inget problem kanske, men det var rätt kul att kasta det i väggen för det gör som ingen skada (det behövs inte mycket för att roa mig) så jag kastade några gånger men lyckades inte fånga den då den studsade tillbaka.

Därför fortsatte jag i hopp om att jag skulle kunna hitta någon teknik som gjorde att jag inte skulle behöva plocka upp den från golvet om och om igen. Nog hittade jag en teknik nog...en teknik som gjorde att den studsade tillbaka och sen i riktining mot väggen igen, in under sängen. Japp så lätt var det att få slut på de dumheterna ;) Nu får den ligga där och damma över :P

Ska se reprisen av NCIS på ett tag, missade det i tisdags och förra veckan var det ju urspännande.

Har försökt komma överens med min ändringsblankett för bostadsbidraget men jag blir bara arg, uscha för försäkringskassan - varför kan de inte ha e-blanketter som de flesta andra?! e-legitimationen uppfanns väl av en anledning kan man tycka...well allt är relativt ;)

Hoj på er nu ska jag städa mer ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar