torsdag 23 april 2009

Hoppsan Kerstin!

Nu har jag återvänt från en liten cykeltur med lillebror, det var trevligt. Har dessutom borstat mamma-molly ren från ett tjockt lager lera medan de andra hästarna var ute och red. Imorgon ska jag ta itu med lyrikanalysen och skicka in en restuppgift, som jag har lämnat in men som min lärare har tappat bort, tack för den! Tänkte jag skulle passa på medan de andra är i skolan men hoppsan kerstin nu insåg jag just att jag ska till stan imorrn ;)

Hm det hade jag glömt, då får jag ta itu med skolan imorgonkväll eller på lördag då...inte mig emot ;) Ska dock försöka att inte skjuta på det för mycket, då blir det bara jobbigare.

Lyckat logopedmöte idag, nästa gång ska vi spela in mig igen och jämföra med inspelningen från röstlabbet i början av utbildningen. Ska bli intressant att se om det har förändrats speciellt.

Pappa och syster tog med en annan tv upp idag och den fungerar :D Så eftersom den jag hade i Umeå först fungerar här hemma så har vi nu bytt. Trevligt :) Har också hunnit med att hälsa på hos faster och lite annat smått och gott.

nu ska jag slöa framför tvn en stund ;) Ha de gött!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar