tisdag 21 april 2009

Amazing grace

Dagen har gått åt till att läsa den sista ljuvliga boken i Twilight-serien och kortare matpauser plus två eller tre korta datapauser för att kolla mailen, fatta hur fängslande de är! Känns lite ledsamt att den 750 sidor långa boken tagit slut...sista i serien och allt :( hoppas verkligen att hon skriver fler!

Jag hade nästan läst klart lagom till NCIS, missade bara en kvart ;) Däremot har jag inte hunnit med, eller snarare valt bort, att göra något skolarbete ;) Jag har rätt bra koll ändå känns det som. På allt utom lyrikanalysen blä den vill jag inte ens börja med men jag måste...

8.30 på Umu imorrn bitti...bäst att se till att jag har alla sakerna i ordning innan jag går och lägger mig annars kommer jag definitivt glömma något ;) Jamen det var ungefär det jag hade att komma med ikväll, hoppas ni haft en bra dag!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar