torsdag 16 april 2009

Ny dag, nya möjligheter

Eftersom jag har haft lite problem med min blogg bestämde jag mig för att äntligen ta tag i det idag. När jag väl bestämt mig upptäckte jag till min glädje att jag redan hade en blogspot blogg ;) Till och med ett inlägg som jag skrev för evigheter sedan.

Nu ska jag försöka göra mig hemma med den nya bloggen eftersom, funderar dock fortfarande på att välja blogg.se istället då det är lättare adress att komma ihåg. Skulle verkligen vilja lägga ner på att göra bloggen lite mer personlig i utseende och jag ska försöka. Hade varit femtusen gånger lättare om jag hade haft photoshop på datorn. Tänk att man kan sakna en mjukvara så mycket ;)

En nystart alltså, ny dag, ny blogg, men fortfarande samma Elin :D Daniel Sondell har skrivit på för Modo om ni har missat det, glömde skriva det på bloggen igår ;) Viktigt information!

Acta est fabula, plaudite!












//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar