fredag 17 april 2009

Cui bono?

Har just återvänt från allrummet där jag tittat på tv :) Så ska det låta och Navy CIS reprisen. Peter Settman är så sjukt bra, jag vet inte vad det är för fel på honom! Han skulle kunna leda allt från Plus till barnprogram och få det värt att titta på ;) Var roliga artister ikväll också och roliga låtar. Roliga låtar innebär alltså att jag kan de flesta och listar ut dem före artisterna :P

Blir ingen dammsugare till veckan inte, typiskt kostymsnubbar tror att alla är nöjda med att anpassa sina obetydliga liv efter dem. Blä säger jag bara. Jaja det blir till att krypa runt med trasa igen...eller också struntar jag i det :D Det lät som en bra idé ;)

Hm har börjat skriva på karamelldikterna, men jag har som svårt att skriva utifrån speciella teman. Det är lättare att ha former eller så som ramar för då kan man ändå låta tankarna vandra åt det håll de vill. Men det ska nog gå :D Jag har ju hela helgen på mig :P

Haha "Jag tycker inte om dig, jag håller inte av dig, men jag känner väldig sympati" den sjöng de också på så ska det låta ikväll, jag och syrran har våran egen specialversion för Niklas Wikegård - "Vi tycker inte om dig, vi håller inte av dig å vi känner ingen sympati" ;) Fast Wikegård är rätt kul också haha

Nä nu säger jag godnatt på bloggen! Ha de gött!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar