tisdag 28 april 2009

Icke bra

Ja hörni jag vet inte riktigt vart vi ska börja :P Jag åkte upp till Umeå igår och fick sällskap från NUS av Sara, väldigt skönt för då glömde jag bort min tunga väska. Har fått typ blåmärke av datorn som låg närmast ryggen i väskan hehe. Inte ett synligt åtminstone.

Vi redovisade vårt lyrikprogram idag och nu håller jag på att avsluta min lyrikanalys som jag suttit med sedan jag kom hem vid tolv. Jag har inte ens kollat mailen förrän för en halvtimme sen :P Skönt att jag hade påbörjat den smått hemma iaf, jag har sluppit känna ångest över att inte hinna klart. Den ska lämnas senast fyra imorgon så jag har egentligen förmiddagen, men jag vill göra bort den nu! Planen är att den ska vara klar innan NCIS.

Hockeyn igår gick illa, första gången Tre kronor förlorade mot Lettland i VM sammanhang, det var inte bra. Dessutom att Enström åkte på världens smäll, usch vad det såg otäckt ut.

Fick sällskap till medicinska, biblioteket alltså, det var väldigt skönt för jag är så dålig på att följa vägbeskrivningar men nu hittar jag kanske dit nästa gång ;) Sedan fick jag sällskap hem också och när vi nästan var framme vid ICA började det regna mer, det hade småskvittrat hela vägen. Jag hade i alla fall regnjacka men när vi handlat klart hade det börjat ösregna och jag och Sara gick skrattandes hem. Jag hade dessutom en cykel att styra och det bara rann vatten i ansiktet, det var inte ens lönt att försöka se ngt ;)

Nu har jag programmerat om mina kanaler så jag har ettan på 1 och inte på 9 :P Syrran var snäll och ställde in så jag hade alla 16 när de kom med tvn och vi testade men det blev lite för irriterande med femman på 1 hahaha

Apropå tv-apparater, igår kväll slutade hockeyn tio i elva och då släckte jag tvn på knappen och gick och la mig. Fem minuter senare hör jag gubbar börja prata och jag funderar på varför det hörs så väl och varför jag känner igen rösterna. Då vänder jag mig så jag ser tvn och så ser jag när skärmen tänder sig eftersom. Jag kan säga att jag var rätt snabb upp och släckte och drog ut den, det var lite läskigt faktiskt. Är glad att sladden inte var ur iaf hahaha

Nä nu har jag inte tid att skriva mer för tillfället men vi ser väl...

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar