onsdag 22 april 2009

Jag är arg, arg, arg som ett...bi?

Skulle hämta hemtentan idag, den jag lämnade in en vecka innan sista inlämningsdatum för att kunna åka hem, och den fanns inte att hämta. De hade inte fått in den?! Eftersom de väljer att tro mig, och den andra tjejen som råkat ut för samma, ska jag nu skicka in den på mail.

Nu har jag gått och funderat över den här så länge till vilken nytta då?! Jag fattar inte hur en tenta bara kan försvinna?! Jag lämnade den i hennes fack för *******

Ja min solskensdag slocknade ganska snabbt blääää. Nu om jag får omtenta eller komplettering på den kommer jag måste fixa det samtidigt som nästa moment, hade jag fått tillbaka den idag hade jag fixat det innan det här momentet varit klart!!!

Vi jobbade till fem över tre på vårt grupparbete och tio i smsade jag Sara om när hon slutade. Hon hade slutat då och var på väg hem. Då när jag insåg att jag inte skulle behöva stanna en halvtimme som jag skrivit till henne, så hoppade jag upp på cykeln och susade iväg, kom ikapp henne just vid backen upp mot ICA och då plingade jag på cykelklockan hahaha snacka om en roliga min. :D det fick mig att glömma all skit ett tag :P Haha

Nu ska jag skicka in tentan och sura, ha det bra!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar