lördag 18 april 2009

Surt sa räven


Säga vad man säga vill, men yoga är jobbigt. Jag ska inte påstå att jag är proffs, men jag vet i alla fall att det finns många olika sorters yoga, men det jag "ägnar" mig åt kallas hathayoga (omg jag inte blandar ihop saker) och det är faktiskt ingen piece of cake där inte.

Min granne är engelsktalande, ser man :P Det visste jag inte förrän i söndags. Haha okej det har faktiskt gått en vecka sedan dess men ändå. Hon är rätt nyinflyttad, men jag tycker det är skumt att jag inte har kommit fram till det tidigare. Så går det om man går och drömmer antar jag...

Nu har jag skrivit 7 stycken karamell dikter som jag är hyfsat nöjd med :) Vi får se vad gruppen tycker. Det enda skolarbete som jag måste göra i helgen nu är att titta på den där jäkla redovsiningen vi ska göra på måndag...vi ska träffas en timme tidigare och pussla ihop det men...ja det blir bra det :)

Funderar på om jag kanske ska gå ut en stund, om inte annat för att gå och handla, är forfarande fin sol ute :)

Hoj på er!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar