måndag 20 april 2009

P.O

OMG! Hur är det möjligt att ingen någonsin har tipsat mig om superstart förut? Illa illa, men nu är det problemet löst i alla fall ;) Har just uppdaterat mig på Modos sida och nu jädrar händer det grejor...sen om det är i positiv eller negativ bemärkelse märker vi väl men nä jag tror det blir bra :)

Har läst första "delboken" av Breakin Dawn, serier har en tendens att bli något sämre ju fler böcker det kommer, men nä du de är lika fantastiska hela vägen :D Har ni inte läst Twilight (Om jag kunde drömma), New Moon, Eclipse och Breakin Dawn av Stephanie Meyer, så GÖR DET! De är helt otroliga, nu ska jag bara försöka övertala mamma att åtminstone ge den första boken en chans ;)

Har postat mitt ändringspapper till försäkringskassan, inte för att det kommer hända något där innan sommarn men...inget illa mot försäkringskassan eller jo - kan det ta längre tid att behandla ett papper? Fattar inte varför de inte börjar med internetblanketter, men det har jag skrivit förut så jag lämnar det :)

Har handlat idag, köpte ägg och smör så att jag kan baka mer :D och eventuellt göra pannkaka vi får se. Jag åker hem på torsdag som det ser ut nu, myys!

Imorgon måste jag plugga lite och ev. börja med lyrikanalysen...men vi ska tydligen få betygskriterier till den på torsdag (?!) så ja det kanske är dumt att börja innan man får vidare instruktioner...

Hur går det för mig i skolan, ja jag skriver ju rätt mycket om sånt vi pysslar med och så känns det som men det har aldrig slagit mig att reflektera vidare över hur det går ;P Så jag kanske ska göra det nu. Jag trivs superbra i min klass, fantastiska människor, tar mig igenom examinationsuppgifterna med blandad motivation. Senaste, och första för den delen, hemtentan jag lämnat kommer jag att kunna hämta imorgon...får se hur det går :D Men over all är jag mycket nöjd med mitt första år på universitetet :D

Måste få skryta lite om en sak som en av mina klasskamrater från i höstas sa till mig under en lunch. "Jag har en kusin som är lika gammal som dig och jag ser dig som mycket äldre, du är mycket mognare" :D Trevligt att höra då jag känner mig oerhört liten och omogen mellan mina klasskamrater emellanåt ;)

Japp idag är en bra dag, imorgon med? Jajemen ha de gött!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar