söndag 19 april 2009

Shaked and störd ;)

Har tittat på hockey - Sverige mot Ryssland. Det gick inte så bra...när det stod 4-3 till Ryssland hade hoppet tänds igen, men så satte de 5-3 och matchen slutade 6-3 Jaja det är itne mycket att göra. Sverige förlorade återigen en turnering, nu vet jag hur det stavas Czech cup ;) LG hockeygames var en trevlig turnering, annars har det gått illa för Tre kronor i årets säsong må jag säga. Hopplös som jag är så hoppas jag ändå på att det kommer gå bra i VM som drar igång med match mot Österrike den 25 april.

Förutom att se på hockey har jag spenderat tiden efter lunch till me-time. Duschat, grejat med naglarna osv. osv. Det är skönt att bara ta hand om sig själv för en stund :P Nu ska jag gå och käka middag...hm skulle egentligen handla idag men jag gjorde inte det och nu är jag för hungrig...får se vad jag hittar på ;)

Pöss på er alla!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar