lördag 18 april 2009

The heart of hockey


Om ni inte har märkt det tidigare så kan jag tala om för er att mina rubriker har slutat att ha med mina inlägg att göra, de får istället stå för spontana tankar ur min hjärna ;)

Kom just på en fantastisk idé, jag måste skaffa mig ett 500 bitars pussel, eller ja ett stort pussel iaf. Världens bästa paus från allt att sitta med pussel ju :D Med allt menar jag paus från pluggande, datorn med mera.

Sen ska man passa sig för pussel, det är beroendeframkallande har jag lärt mig ;) Jag minns då vi hade ett stort pussel hemma för många år sedan...vissa satt uppe på natten till och med i raseri över att det inte blev klart ;) Haha nä men nästan i alla fall :P

Nä nu måste jag skriva upp det på någon kom ihåg lista så jag inte glömmer det :P

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar