fredag 17 april 2009

Julen varar än till påska

Ja det må så vara att julen varar till påsk, eller till fastan om man firar den, men att ha julmusik på mp3n nu kändes lite fel ;) Jag hade totalmissat det eftersom jag inte använt den på ett tag ;)

Har lite träningsvärk sådär i mina ben-, rump- och armmuskler sen gårdagen :S Cyklade till umu idag, eller halvvägs för sedan träffade jag på en klasskompis som tydligen bor typ två hus nedanför mig - vilket jag missat. Tänk vad världen är liten ;)

Nu har jag gjort helg, har lita jobb att göra i helgen dock men det ska nog fixa sig rätt snabbt. Funderar på att sätta igång med lyrikanalysen så jag inte får panik sen, men det känns inte lockande.

Har pippilott-flätor idag hahaha ja jag vet inte riktigt varför men :P Solen har återvänt, det snöar i omgångar och blåser som bara den. Idag kom jag dock ihåg pannbandet :D

Syrran hade "djurkommunikatör" till en av våra hästar igår, eller egentligen var hon där för att hon är...äsch jag kommer inte ihåg vad det heter men hon löser upp muskelknutar och sånt på hästarna, kiropraktor tror jag det heter. I alla fall är hon hästkommunikatör också, alltså hon "pratar" med hästar. Jag vet inte riktigt om jag tror på det men det är rätt coolt ändå för det hon sa lät väldigt vettigt utifrån den hästen...ja man vet aldrig. Hade varit häftigt att få veta vad Bestis funderar på...

Nä nu ska jag ta och skriva lite karamell-dikter ;) Det är vårt tema på lyrikprogrammet som ska framföras den...28 tror jag :)

Ha det gott allihopa!!!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar