torsdag 16 april 2009

Det gäller att hålla koll

Usch nu skäms jag, i förra inlägget skrev jag att jag glömt bort att skriva att Daniel Sondell har skrivit på kontrakt för Modo, det jag missat är att Miloslav Horava (pappan inte sonen) har skrivit på som tränare och att Ecke inte längre är sportchef och att Jerry Häggström inte längre är VD. Nu glömde jag säkert något, men snacka om totalmiss från miss sida, skämmes mig. Det gäller att hålla sig uppdaterad, men jag tyckte att jag nyss varit inne på hemsidan och kollat läget...tja iofs så tar det inte så lång tid att lägga upp något nytt ;)

Nu har jag tränat iaf, mina armar och magmuskler påminner mig om att de existerar ;) Det är komiskt vad olika övningar kan ta på så fruktansvärt olika sätt. Vissa program som är rätt jobbiga klarar jag av utan större problem medan andra är som ja jag vet inte vad. Undra hur många av dem som ser sig som duktiga och seriösa tränare (det är nog bara jag som räknar mig till den kategorin)klarar av träning av olika slag?

Well om ni nu inte redan var uppdaterad på Modofronten så är ni det nu!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar