torsdag 23 april 2009

To be kicked when you're down

Tjalalalala idag åker jag hem till skogen yeah yeah yeah :P På fredag ska jag dock ner till stan (märk att jag menar Övik då jag skriver stan, oavsett vart jag befinner mig) och shoppa loss hahaha kul, nä jag ska försöka hitta ett par byxor då mina antingen inte passar eller håller på att förfalla ;) Då är det nödvändigt helt enkelt...sen ska jag på banken idag för att få ut min praktikersättning, sista dagen för det är imorgon och jag vill INTE gå miste om mina pengar. Ja vet vad ni tänker, smart att göra det tidigare då, men nä inte ett dugg smart ;)

Som vanligt var jag upp tidigare än nödvändigt, annars skulle jag inte sitta och skriva nu, men sen kom jag på att jag faktiskt inte ska cykla idag utan jag ska gå vilket tar ungefär dubbla tiden. Får skjuts hem från Umu när fam. kommer :)

Logopedmöte idag, det känns som att jag börjar få bättre kontroll på rösten men jag är osäker på hur bra jag är på att annamma det i vardagssammanhang, min läxa sen sist. Så är det men nu ska jag packa ihop det sista för när jag kommer från skolan blir det dammsugning och hem, ungefär så iaf ;)

Just det glömde att läraren jag pratade med igår frågade, vad är det du heter när hon skulle kolla min rest och fortsatte med Ellinor? Hahaha typiskt, bara för att jag tog upp det på bloggen för några dagar sedan :P

P.O.

// Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar