tisdag 28 april 2009

Knasiga rötter och hästfötter

Ja eller också pannkakor och och korvstroganoff, jag har många varianter på mina alternativa svordomar. Det är lite komiskt, jag diskuterade det med min syster igår och sa själv att "är det inte lite kul ändå, är man förbannad och säger massa nonsensmeningar så blir man som på bättre humör" Hon å andra sidan tyckte jag var rätt knäpp och sa att är man förbannad så ska man säga jävla helvetes dynga och inte massa knäppa ordföljder ;) Jag kommer nog ändå fortsätta med mina knasmeningar, det gör helt enkelt att jag blir lite mindre arg ;P I värsta eller kanske i bästa fall så bryter jag ut i en fniss-attack istället :P

På torsdag blir det valborg med brudarna, får se vad vi gör men det ska bli trevligt att bara umgås. Sedan får vi se om jag åker hem och isf blir det annat umgänge på lördag ;D

Hm men först måste jag lämna in min hemtenta imorgon :P

Ett steg i sänder!/Och sedan ett steg till!/Det blir lustigt att se vad som händer/när man går åt det håll man själv vill. (Ingens hund av Kent Andersson)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar