onsdag 29 april 2009

Hahaha nonono så kan det gå

Ja ni, jag vaknade 6.40 (väckaren stod på 7.30) och klev upp, skickade iväg min tenta till min mail så att jag inte ska komma till Umu för att skriva ut och sen inte ha något att skriva ut ;) Vid halv åtta då jag egentligen hade tänkt att kliva upp, åt jag frukost. Sedan började jag att göra mig iordning för att fara då jag insåg att jag inte ska gå förrän 9.30 hahaha ja då fick jag lite extra morgontid.

Ser på tummen mitt i handen just nu, eller halvtittar om man säger så. Enligt rykten, eller media, ska Modo presentera en ny målvakt idag, jag lär dock inte ha sån tur att de gör det redan på morgonen. Aftonbladet spekulerade om en tjeckisk målvakt, vi ser väl.

Match mot USA ikväll för Tre kronor, hoppas på ett mirakel...nä så illa är det väl egentligen inte men jag är fortfarande lite negativ över förlusten mot Lettland, men man kan väl inte alltid vinna. Vi lär iaf gå vidare till mellanspelat...eller vänta nu måste jag tänka...USA lär vinna gruppen...Lettland kommer kanske tvåa för jag tror de har fem poäng och sen...Österrike...hmm nä vi borde klara en tredjeplats i alla fall.

Det är onsdag idag...så fort jag har lämnat in tentan har jag avslutat momentet och kan njuta av ledighet :D fast jag ska dock läsa lite inför nästa moment men det är skönt att slippa pressen att vara tvungen för ett tag.

29 april, shit vad april har gått snabbt, mars gick också ganska snabbt men februari kändes som evigheter och nu är det snart maj :-O Shit säger jag bara. Bara en månad kvar att skolan ungefär :D Sedan får vi se vad som händer i sommar.

Men ahhh mitt vänstra öga pulserade i princip hela dagen igår och nu börjar det igen suck.

Nä nu ska jag ta och slöa lite i en timme lr så ;) Ha det gött!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar