tisdag 1 september 2009

Back in town

KOm tillbaka till Ume igår och efter en timmes introduktion för kursen så slöade jag, tog en promenad med mina grannar ;) och umgicks sedan slöade jag lite till :P Idag har jag inlett projekt scanna...hehe ja ni ska bara veta.

Jag var upp till Ume för typ två veckor sen och då såg jag till att låna böckerna till moment ett, nu får man ju inte ha böcker i all evighet men då jag fick en scanner/skrivare av en korridorsgranne i mariehem så har jag då bestämt mig för att scanna (?!) in böckerna som jag måste lämna tillbaka nu i veckan...hehe ja det tar ca 1 min per sida...men men vi får väl se hur mkt jag pallar men det minskar mina kopieringskostnader och jag behöver inte köpa böckerna...är man entreprenör så är man...hehe det var faktiskt lillebror som kom med idéen så tyvärr kan jag inte ta åt mig cred för det :P

Så då vet ni vad jag gör idag, scannar :P Har kommit halva övningsboken och måste till bibblan för att hämta huvudboken som så lämpligt finns att hämta idag :D

Hoppas ni har det bra, eller åtminstone härdar ut! Måste kolla vart man hämtar biljetter till hockeymusikalen också :D Ha de!

Förresten Saga var jätteduktig på utställningen, vi kom dock trea av tre men Birgitta och Trolla fick BIR och kom tvåa i BIG :D *Stolt* Och Métisse och syrran ägde ;) Mer om det senare kanske nu ska jag fundera på lunch och sedan scanna vidare hehe

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar